Snelle update - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Maartje Dis - WaarBenJij.nu Snelle update - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Maartje Dis - WaarBenJij.nu

Snelle update

Door: Maartje van Dis

Blijf op de hoogte en volg Maartje

08 Oktober 2010 | Thailand, Chiang Mai

Dag 9 06.09.2010
Vandaag weer een keer op tijd opgestaan. Rond half 10 hadden we beneden afgesproken en we zouden met zn 5en, Denise, Judith, Spencer, Fiona en ik, naar het historical park gaan. Fiona en Spencer lagen nog te slapen, dus toen zijn we met zn 3en maar gegaan. De bus gepakt en daarna een fiets gehuurd.
Het park is een beetje zoals Ayuthaya, maar dan 10x zo mooi! Op zich viel er niet heel veel te zien, maar wat er te zien was, was heel mooi.
Het park bestaat uit 3 zones. Na de eerste zone besloten we naar de volgende zone te fietsen. Het was zo’n 3 km verderop, dus het was even doortrappen. Daar eenmaal aangekomen, was er eigenlijk niets aan. Het waren een paar lage muurtjes en wat losse stenen en dat was het wel weer. Via de andere kant weer teruggefietst en een hapje gaan eten.
Hier kwamen we Spencer en Fiona weer tegen, maar zij gingen nog even een paar dingen bekijken en zouden dan ook terug gaan.
Terug in het hostel even wat gemaild en gefacebooked. En daarna weer even wat gaan eten. Hierna weer zijn Denise en Judith weer terug gegaan naar het hosten en ben ik nog een ijsje gaan eten met Spencer en Fiona. Éénmaal terug nog even geskyped met Emma en daarna naar bed, want morgen om 7 uur weer opstaan!

Dag 10 07.09.2010
Vandaag de wekker om 7 uur, want om 8 uur met de tuk tuk richting het busstation. De bus ging om half 9, dus we hoefden niet lang te wachten.
In de bus heerlijk geslapen, maar het was toch wel een beetje hobbelig! Af en toe had de bus moeite met de heuvel op rijden, dus stonden we bijna stil, maar we hebben het toch gehaald.
Met zn 5en een taxi genomen naar het hostel waar zij nu zitten en vanaf daar ben ik doorgelopen naar Julie’s Guesthouse, waar ik een dorm had geboekt.
Na al mijn spullen op mijn kamer gedumped te hebben naar beneden gegaan en daar zat G. Samen met haar weer even bijgepraat en daarna een hapje gaan eten. Hierna door gegaan naar de nightmarket en een armbandje en een lange broek gekocht, want die witte broek ging toch niet helemaal werken.
Nog gezellig gezeten met wat mensen en daarna naar bed gegaan.

Dag 11 08.09.2010
Nadat ik ben wakker gemaakt door één van mijn kamergenootjes, omdat ze vroeg wegging ben ik ook maar mijn bed uit gegaan en een gaan douchen. Hierna naar beneden mijn was gaan wegbrengen en even gaan ontbijten met Josie. Zij ging daarna naar het busstation en ik ben weer terug gelopen naar het guesthouse. Nog even gezeten met G en daarna ben ik maar wat gaan rondlopen door de stad en wat tempels bezocht. Hierna weer terug gegaan naar het guesthouse, wat gegeten en ik zit hier nu al een paar uur een beetje met alles en iedereen te praten. Heel gezellig allemaal. Nog 2 meisjes hebben nu de trekking geboekt voor morgen. Georgia & Sarah, dus dat wordt wel gezellig!

Nog even een keer de link voor mijn foto's:

X

• 08 Oktober 2010 - 10:19

Petra:

Lieve Maartje,

Wat fijn dat je zo geniet. En wat een mooie foto's. Blijf plezier houden, liefs

• 08 Oktober 2010 - 10:31

Emma:

'like'

• 08 Oktober 2010 - 11:06

Lolotte:

Veel plezier op de trekking en wij horen het maandag wel weer allemaal van je. Kus