Back home.. - Reisverslag uit Naarden, Nederland van Maartje Dis - WaarBenJij.nu Back home.. - Reisverslag uit Naarden, Nederland van Maartje Dis - WaarBenJij.nu

Back home..

Door: Maartje van Dis

Blijf op de hoogte en volg Maartje

30 Januari 2011 | Nederland, Naarden

Lieve allemaal,

Ik ben weer veilig thuis. De reis verliep goed. Wel 1,5 uur vertraging, maar dat is nog te doen. Enthousiast met mijn shirtje, een dunne broek en mijn slippers liep ik het vliegtuig uit en dat was toch iets te koud! Eenmaal thuis aangekomen stonden daar mn vriendinnen met een spandoek en een ontbijtje mij op te wachten wat echt heel gezellig was! 's avonds nog even een drankje gedaan in Bussum en daarna naar bed, want ik heb wat slaap in te halen!

De afgelopen 4 maanden waren echt geweldig! Ik zou het zo weer doen en raad het ook iedereen aan! Nu maar weer hard werken en geld sparen voor de volgende reis!

Liefs,..

  • 30 Januari 2011 - 14:19

    Jorran:

    Welkom thuis! :)

  • 31 Januari 2011 - 09:47

    Jan:

    He Maartje, goed dat je weer veilig thuis bent aangekomen! Het was super je reisverhalen te lezen en inderdaad op naar de volgende reis!

    Groeten, Jan Anne Felix Bram en Willemijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Naarden

Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam & Singapore

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2011

Back home..

25 Januari 2011

Jungle Avonturen

02 Januari 2011

Back in Thailand

29 December 2010

Vietnam

28 November 2010

Van Camodja naar Vietnam
Maartje

Actief sinds 30 Aug. 2010
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 36520

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2012 - 01 Februari 2013

Stage in Maleisië!

27 December 2012 - 01 Februari 2013

Thailand en Bali met Ymke!

27 September 2010 - 29 Januari 2011

Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam & Singapore

Landen bezocht: